ORCAD tuhnuti

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:03 CET 2004

Je to asi vseobecny problem. Snazim se to resit tak, ze SW neupgraduji.
Dodneska treba pouzivam MS-Word 2.0 z roku 1992, a verte nebo ne, i tato
verze umi zarovnat doprava, doleva a na stred a pouzivat ruzne rezy pisma.
Eudora Lite 3.0 z roku 1997 take funguje i po roce 2000, stejne tak FoxPro
2.0 nebo CorelDraw 3.0. Ve vetsine softwaru prakticky nepouzivam mys, neb
znam klavesove zkratky zpameti. Ma to i dalsi vyhodu - vystaci se s
levnejsim hardwarem.

Horsi je ovsem situace u internetovych browseru, casto se stane, ze se
nejaka fesacka stranka nacita 5 minut jenom proto, aby mohla na zaver se
vsi paradou zhroutit Netscape (3.0).

J. Hanzal

>Mluvite mi z duse.Kterak se daji ale pretahnout po nocich delane knihovny
>soucastek do
>novych a novych sw a hlavne, kdo se to ma porad ucit :-)))

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/