Help: LC15+ECP+W95 (compaq) HAPPY-END

VladoSl avelektro
Středa Březen 17 11:54:03 CET 2004

Zdravim.
Vdaka za rady. Pomohli. Nez som stihol zohnat jedineho technika na tento
problem v zastupeni firmy Compaq v SR, ktory si prave vtedy, ked som sa tam
skusal dovolat, na minutku odbehol a ani po pol hodine sa nevratil, tak som
zalovil v sufliku s ISA kartami a nasiel co potreboval. Paralelny port som
nakonfiguroval na NORMAL - resp. jednosmerny - teda vystup a po instalacii u
zakaznika s malickym srdieckom, HURÁÁÁ tlaciaren si uz nevytrhava hlavicku a
ani ja.
Pravda ja si aj pri svojom vcelku mladom veku XXX nemam co z tej svojej
hlavy vytrhavat. :o)) Obcas to nalestim a idem strasit deti. ( Moje sa
neboja :o)

Vdaka za este raz.

Slavkovsky Vlado
avelektro@vadium.sk