EEPROM

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:54:03 CET 2004

videl jsem max 1M cyklu, ale jestli ta aplikace neni kriticka na rychlost
komunikace s pameti a na cenu, tak bych asi pripojil externi paralelni
SRAMku k jednocipu a napsal do nej emulator I2C EEPROMky...  Mozna, ze by ta
cena nakonec vysla i lepe... Mam takto udelanou do AVR treba obsuhu
znakoveho LCD displeje a klavesnice po I2C...
														zdvorak

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.