Zilog

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:59 CET 2004

--> 1 Kde se daji koupit jednocipy Zilog?
> 2 Kde se daji koupit jednocipy Zilog pres pult, kusovky bez predchoziho
> objednani?
> 3 Kolik stoji jednocip?
> 4 Kolik stoji programator?
> 5 Jsou take jednoduche programatory typu Urob si sam, soucastky rekneme do
> 100Kc?
> 6 Je publikovan programovaci algoritmus?
> 7 Jsou dostupne FLASH pameti, nebo si musim koupit jeste mazacku a trapit
> se s EPROM?
> 8 Kde se da ziskat (makro)assembler pro jednocipy Zilog, kolik stoji?
> 9 Kdyz mi neco nebude fungovat, kde se mohu dovolat pomoci?

> [...]

1. ECOM
2. ECOM, Conrad, RX .....
3. 40..800
4. cca 6000,- v jednom modulu je i HW emulator
5. Ano, jen staci chvilku hledat po webu
6. Ano, staci se podivat k Zilogu
7. HW emuator + OTP, co dodat
8. www.zilog.com a sadarmo
9. no comment, vse je proste jen cernobile.

A nebo Vasimi slovy:  "Z Vaseho prispevku tusim tak trochu tendenci tvrdit,
ze kdyz je dej tak
slozity, ze si ho clovek nedokaze ve vsech podrobnostech predstavit a
vysledek vypocitat, musi se jednat o dej nahodny."

Oblibuji MCS51 - jini maji v oblibe PIC a ostatni je pouhy sunt Pracuji s
mikroprocesory, potazmo mikroradici, temer dvacet let,
ale nedovolim si tvrdit ze tahle rodina je lepsi a tahle horsi. Vzdy zalezi
na konkretni aplikaci. A  zahltit zacatecnika tendencnimi bludy
povazuji za vrchol intolerance (a to se krotim v terminech).

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38