Prenos na dlouhych vlnach ?

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:53:58 CET 2004

Jestli se mohu vyjadrit k te myslence s anemometry po cele republice:

Super, super a jeste mnohokrat super!

Musim rict, ze informace o vetru (v regionech) jsou dosti nedostatecne.
Jsem vasnivy surfar (tedy v tomto pripade po vode a presne receno
wind...), takze me podobne projekty nadmiru zajimaji. Nevim, jestli vite,
ze na Nechranicke prehrade presne tohle bezi - vysledky jsou na
www.windsurfing.cz (ted mi to nejak nechodi ale v lete to normalne
bezelo) - oni to predavaji pomoci SMS, stanice se napaji z
akumulatoru a ze solarnich panelu. Podle vyjadreni autoru (puvodni mail
uz bohuzel nemam, takze strucne): porizovaci cena (nebyl to zadny
seriovy vyrobek) desitky tisic, provoz vzhledem k tomu, ze to bezi pouze
pres letni sezonu, prijatelny. Autori byli pomerne sdilni (ohledne
informaci o Bobikovi - to je ta stanice), takze je mozna zkuste
kontaktovat - bylo by skoda, kdyby si kazdy stavel na svem pisecku.

Sam jsem si stavel jednoduchy anemometr, ktery mam na strese - neco malo
o nem mam na http://www.gybon.cz/~pavkriz/crusader/anemo/
ale bylo to spis jen hracka na leto; pro letosni sezonu to chci zase
vylepsit.

Mnoho zdaru preje Pavel Kriz