Prenos na dlouhych vlnach ?

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:58 CET 2004

Predstavoval
Praze

Asi nejjednodussi a nejlevnejsi to bude positat pres GSM. Pri cene starsiho
mobilu cca 1000,-
si ani nejak nedovedu predstavit lacinejsi variantu. Pokud to bude hlasit
stav kazdou hodinu pomoci SMS,
tak budou i provozni naklady v unosne mire.A komunikace s S10,C10,C25,GA628,
etc neni problem

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta