Zilog

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:53:57 CET 2004

>Ale jake jsou mezi jednotlivymi druhy, ted rozdelim na PIC,
>ATMEL, a treba ZILOG, rozdily pro rozhodnuti ktery pouzit. Neni to opravdu
>jen na okamzite uvaze ci nejake nostalgii? O dostupnosti snad pri rozmeru
>nasi republiky neni treba uvazovat.
>Nebo maji jednotlive druhy tak specificke parametry ktere je vzajemne
>"odlisuji" ci jinak tridi? To mne zajima.

Dobry den,
na tento dotaz bych radsi doporucil podivat se k vyrobcum jednotlivych
procesoru a stahnout si datasheety od tech, ktere budou vyhovovat Vasi
aplikaci. Jinak Vam asi kazdy doporuci to, s cim se mu pracuje nejlepe. (Ja
osobne asi PIC s pameti Flash). Kazdy procesor ma svoje vyhody/nedostatky. V
posledni dobe jsem musel implementovat jeden algoritmus (puvocne sity na
PIC) take na Z180 a '51. Problem byl, ze to vyzadovalo co nejvetsi rychlost.
To, co se lehce dela na PIC, muze zpusobit problemy u ostatnich procesoru a
naopak. Ale po nekolikadennim ladeni, objevovani taju tech kterych procesoru
a vyvojovych prostredi se to nakonec poddalo a uz to funguje.
Hynek Sladky.