Prenos na dlouhych vlnach ?

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:53:57 CET 2004

Rozprostrene spektrum se pouziva predevsim ze dvou duvodu:

1) Toto je nejefektivnejsi zpusob prenosu (alespon me znamy)
    Udajne cte signaly jeste nekolik db pod urovni sumu. (prosim
    neptejte se me proc) Je to udajne dolozitelne vyssi matematikou.
2) Obtizne se odposlouchava - vojenske a utajene linky. Pokud
    neznate vysilanou posloupnost a pokud ma napr. plovouci kod,
    odposlechnete to jen obtizne - pochopitelne nic neni nemozne.

Vic toho nevim, pochopeni tohoto prenosu je mimo me moznosti.

Pochopitelne i pro tento druh prenosu plati vsechny predpisy.
Zvyseni sumoveho pozadi asi nebude bezvyznamne.

	Martin - OK1UGA