Prenos na dlouhych vlnach ?

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:53:56 CET 2004

No ja bych to taky videl taky tak, myslim, ze by se do toho CHMU mohl
trochu zainteresovat; pripadne zkusit pouzit skoly, ci jine instituce,
ktere by zajistily prenos dat na internet v jednotlivych castech
republiky (vzhledem k mnozstvi dat to neni pro ne zadna zatez). Problem
muze nastat v momente, kdy byste to chtel komercne vyuzit - tady to chce
dost zvazit (treba najdete nejakeho sponzora).

Jinak, nevite jak je to s predpovedi vetru na CHMU - ja pamatuji, ze to
byla snad placena sluzba (zrejme vyuzivana hlavne jachtari) ?

Bye, Pavel