CZ zvuk pro TVkartu ATI

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 11:53:56 CET 2004

V tom je pak ten hacek. Verze AIW s 32MB je uplne jina nez vsechny predchozi
a pouziva i jiny tuner.

------------------------------------------------- vynatek z
http://www.czechin.cz/misch/
Oproti všem předchozím TV kartám od ATI (včetně All-in-Wonder 128 se 16 MB
RAM) se vstupní i výstupní část karty kompletně změnila. Většinu funkcí nyní
obstarává čip Rage Theater, který nahrazuje dříve používaný videodekodér
Bt829 a čip ImpacTV. Tolik teorie. V praxi vypadají jednotlivé části karty
následovně:

TUNER

  Místo tuneru Philips FI-1216 se nyní používá tuner Temic 4006 FN5AL.
Vzhledově vypadá naprosto stejně jako Philips, rozmístění vývodů je také
totožné, a stejně tak je zcela shodné i jeho ovládání přes sběrnici I2C.
Nevidím prostě žádný rozdíl. I jeho citlovost je přibližně stejná jako u
předchozích TV karet, takže zde k žádnému zlepšení nedošlo.Naštěstí však už
není nutné doplňovat do tuneru dekodér českého zvuku (který byl v dávných
dobách zdrojem problémů), protože se zpracování audiosignálu řeší mimo
tuner.

http://www.czechin.cz/misch/

  J. Polivka
  jpolivka@mbox.vol.cz