Prenos na dlouhych vlnach ?

Bad gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:53:55 CET 2004

Je tu este moznost zalozit si PACKET RADIO NODE... Je to celosvetova siet a ak
si organizovany v nejakom radioamaterskom klube, tak by nemal byt problem ziskat
na to nejake povolenie. Takychto nodov existuje u mnoho. Bezi to na 2m a vyssie.
Prenosove rychlosti od 1200 bd a vyssie... Dokonca uz som vydel aj aplik?cie,
ktore presne take nieco robili (meranie teploty atd...) Je to vlastne pocitac z
radiovym modemom . Najlepsie sa ale opitat v najblizsom radioamaterskom klube.

Bad Gibbon