Prenos na dlouhych vlnach ?

Tony Malecky clouseau
Středa Březen 17 11:53:55 CET 2004

Ovsem zapominas na noveho operatora... OSKAR
SMS mimo spicku za 0.35 ve spicce 0.50 to uz neni tak hrozne ne?
Zda se mi to byt nejvyhodnejsi reseni, spolecne s nejakym bazarovym
mobilem..
sam jsem ted koupil nokii 2110 za 500... Oskar dava sim karty zadarmo, jen
musis slozit zalohu na provedene hovory 1000kc..

Ja sam prenasim informaci o teplote,ne o vetru, protoze nemam vhodny meric
vetru na miste 800m nad morem, z krusnych hor. Ale to jde Radioamaterskou
siti PR a tedy informace jen pro radioamatery...
viz :
http://www.qsl.net/ok0ni/
To je prenosovy uzel ke kteremu to je pripojeno, popis samotneho dalkoveho
teplomeru je na:
 http://www.qsl.net/ok1hma/