Mereni a sonda

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri
Středa Březen 17 11:53:55 CET 2004

> Pokud se to ma vejit do nekolika stokorun, tak logicka sonda je asi dobry
> zacatek. V drivejsich dobach byly v AR dvanactkrate do roka, je z ceho
> vybirat.
> Nekolikrat jsem vyzkousel i mene tradicni pomucku - piezzomenic s dvema
> zobackama (nebo hackama?), prakticky zadarmo.

dekuji za Vasi odpoved. Nejde ovsem o to neinvestovat, ale dat za neco napr.
10 tisic a nasledne zjistit, ze to vlastne na nejaka jednoducha zapojeni
x51+EPROM+RAM, ... vlastne nepotrebuji, navic se to bude nekde valet a
zabirat prostor nebo zjistim, ze potrebuji neco jineho, ..., to nechci.

Asi nemam ty spravne AR. Kdyz se divam po webu tak nachazim sondy vetsinou
pouze TTL. Nasel jsem i jednu, ktera je CMOS+TTL, ovsem rychlost neni kdo vi
co. Navic je taky dulezity vstupni odpor, aby nebyly obvody prilis zatizene
nebo ne ?

Nektere sondy taky pouzivaji LM358, mozna si je upravim, ovsem neznam jejich
rychslostni hranice. V nekterych katalogach se uvadi 1 MHz jenze, kdyz tento
obvod pouziji pouze spise jako sledvac a ne zesilovac, tak to urcite bude
chodit rychleji. Nebo je na to vhodnejsi libovolny jiny komparator ci
operacni zesilovac ? Krome stavu signalu by asi sonda mela zachytit i puls
napr 30 Mhz.
JN