Prenos na dlouhych vlnach ?

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:53:53 CET 2004

On Thu, 9 Mar 2000, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

> Vysilani v rozproztrenem spektru lze realizovat v pasmu 2400MHz, kde je
> tento provoz povolen s vykonem 100 mW. Zaklady jsou popsany v casopisu Radio
> 11-12/1998, str. 16, 17.
>                                     Vlada Andel,

Takze jsme se dostali od dlouhych vln k mikrovlnam... :))

S tim GP je to sice pravda, ale dnes je situace ve velkych mestech takova,
ze takovy spoj ma kazdy a rusi se vsichni navzajem (docela kriticka je pry
situace v Praze - technologie Wavelan nebo Breezecom).
Pominu-li podminku prime viditelnosti mezi antenami, obtiznost amaterske
vyroby mikrovlnnych anten a jejich potrebny zisk, stejne dosahnete na
max. 10-15 km. Pouziti bazarovych mobilu na SMS se mi jevi jako
nejschudnejsi.

S pozdravem

Vaclav Kadoun