Zilog

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:53:53 CET 2004

> Jestli se muzu popustit uzdu sve zvedavosti, co to bylo za projekt?
>
> J. Hanzal

Inteligentny meraci modul. Pocitali sa tam korekcie kanalov a rozne
mat. funckie s upravenymi datami. A k tomu tam bezali funkcie na
komunikaciu s PC, kontrola baterii, cas. Je to uz X-rokov stare. Dnes
mi na stole lezi uz uplne ina verzia, ktora oproti tej starej ma rozne
fajnovosti a vylepsenia.
No ale ako tu pisali uz kolegovia predo mnou, je vylucne vecou
kazdeho, aku koncepciu si pri realizacii vyberie. Ja osobne davam
prednost interruptom, pretoze si myslim, ze soft by mal dokonale
podporovat vsetky hw-moznosti cipu.

A.