Zilog

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:52 CET 2004

Andrej Jancura wrote:

> udela a hlavni

Hm, porad tady srovnavame picy s '51 radou. Ve skutecnosti jsou tyto
rady naprosto neporovnatelne, protoze jeden z procesoru ma RISC a druhy
CISC architekturu. Pokud byste doopravdy chtel neco takoveho srovnavat,
pak musite k srovnani pouzit atmel AVR, protoze ty patri do stejne
kategorie. Potom byste zjistil, ze takovy AT90S1200 pri normalnim behu
bere asi 2mA, pri idle 0.4mA a v power down - ze ktereho se mimochodem
da dostat jakymkoliv vnejsim prerusenim - coz je narozdil od '51 velmi
vyrazne zlepseni - je odber mensi nez 1uA. S timto obvodem by se mely
srovnavat vsechny zakladni PICY, protoze ma stejnou architekturu.
David Belohrad