ferit. jadro

Mates xmates
Středa Březen 17 11:53:52 CET 2004

Peter BROSTL wrote:

> Zdravim,
>
> Zacal som stavat nabijacku z PE 4/96, kde je pouzity spinaci zdroj,
> v ktorom je samozrejme transformator s feritovym jadrom, typ EF 32.
> Potreboval by som rozmery tohto typu, kedze ho neviem zohnat.
>
> Vdaka za kazdy prispevok...

Jadro EF ma tvar pismene E s oblymi rohy, pokusim se uvest
rozmery EF32 na prikladu toho E (bez toleranci):

tloustka E: 9,5mm
vyska E: 32mm
sirka stredniho tramku E: 9,5mm
vzdalenost vnitrnich sten vnejsich tramku
pismene E (sirka str. tramku + 2xmezera) : 22,7mm
sirka celeho E : 16,4mm
hloubka mezer do pismene E : 11,2mm
polomer vnejsich rohu : 2,5mm
polomer vnitrnich rohu : 0,5mm
a variabilni vzduchova mezera na strednim tramku.
Vyrabi se z hmot H21, H24, H40 a H60.

Krkolomne popsano, ale snad to staci. Jinak Pramet
Sumperk (nebo jak se ted jmenuji) nabizel na svych
strankach katalog feritu Fonox ve formatu PDF, delka
asi 2,7MB. Pokud budete chtit, mohu to PDFko
zabalit (snad pujde) a poslat.

                        Zdravi Mates