IDE

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:51 CET 2004

> Omlouvam se Kosta je profik a ja bastlir, moje IDE se momentalne sestava z
> editoru GVIM, 8051 Cross-Assembleru (Metalink) a debugeru JSIM, nazvem IDE
> jsem mel na mysli neco cim lze editovat ukazuje se to hezky barevne a
> spousti to dalsi programy (asm, debuger, programator).
> Atmel c51 jsem myslel AT89C.... vetsinou ale pouzivam 2051, 51, 52, to mi
> pro moje terminalky, budiky, blikatka bohate staci.
>
> Do budoucna jsem chtel zabudovat syntaxy a podporu compilace i pro SDCC,
ale
> to cecko me nejak odrazuje, potreboval bych trochu nakopnout.

> [...]

Skus tohle: http://42.fht-esslingen.de/SDCC_OKR/

Tady prece nejde o rozdil mezi bastlirem a profikem, ale o zbytecne
vynakladani prace a jiz vytvorene.
Pokud Te zajima jen asm, tak pruchozi je i RAD51:
http://www.systronix.com/RAD51/RAD51.htm

Nekdo se tu ptal na simulator pro 8252 - http://www.vaultbbs.com/sim8052
JSIM: http://home.t-online.de/home/JensAltmann/jsim-e.htm
dalsi odkazy na: http://www.arh.ru/~oleg/e_8051.htm

Jo, povaluje se mi tu tak 1,2 GB ruzneho softu, manualu, aplikacnich
poznamek, prikladu, dem, aplikaci etc pro MCS51 scucnuteho z webu.
Tak dve CD,  pokud ma nekdo zajem dejte vedet.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38