Zilog

Lahoda Jan LAHODAJ
Středa Březen 17 11:53:49 CET 2004

Dobry den,
   dovoluji se pripojit do diskuze. Bohuzel jsem se sem zapsal az po
jejim zacatku, takze mozna to bude trochu off-topic. Podle myho jde o
to, jestli jsou pouzitelny vice nez 2-3 vstupy preruseni. Kazdemu
bych doporucil k uvaze, proc asi je v PC 16 HW preruseni (rekneme) a
jsou beznadejne plny. Je sice pravda, ze lze VSECHNO napsat v hlavnim
programu, ale stejne tak lze vsechno napsat bez funkci nebo procedur,
bez tabulek, bez ... . Jenze takovej pristup je hrozne narocnej.
Pokud to nekoho bavi, jeho vec, ale muset se soustredit na to, jestli
se moje hlavni smycka vykona dost rychle, abych neztracel byty ze
seriovy linky, atd ... . Hlavni vyhoda kosateho souboru preruseni je
ne v tom ze ho kazdy MUSI pouzivat, ale ze ho MUZE pouzivat, pokud mu
to prijde vyhodnejsi.

   Ja osobne to delam tak, jak uz to tu zaznelo:
Veci s vazbou na IO v preruseni (klavesnice, display, mereni
frekvence, ...)
Zbytek, kde neni vazba na IO a nespecha to delam normalne v hlavnim
programu.

Tenhle pristup je sice narocny na ladeni, alespon ze zacatku, ale
bohate se to cloveku vrati v pozdejsich fazich.

Proste muj zaver: Pokud se nekomu chce pridelavat si praci NEPOUZITIM
preruseni, je to jeho vec, ale procesor by mu to mel umoznit.

Jan Lahoda