VGA-TV

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:53:49 CET 2004

Mel jsem tuto predstavu : na monitoru nastavim obnovovaci frekvenci na tusim
ze karta nabizi nejmin 49Hz (nebo 60Hz ted nevim) , odpojim monitor ,
pripojim nejekou jednoduchou krabicku (treba s tim SCART vystupem )
,pripojim 5m vzdaleny TV prijimac a ono se mi na nem ukaze to co na monitoru
. Nic jineho zatim nepotrebuji , ovsem pokud nic takoveho nesezenu budu
muset utratit onech 1500Kc . Jeste zkusim patrat , pokud muzete poslete mi
to foto na hruska@oez.cz , dekuji .

L.Hruska