Zilog

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:49 CET 2004

>    Ja osobne to delam tak, jak uz to tu zaznelo:
> Veci s vazbou na IO v preruseni (klavesnice, display, mereni
> frekvence, ...)
> Zbytek, kde neni vazba na IO a nespecha to delam normalne v hlavnim
> programu.
>
> Proste muj zaver: Pokud se nekomu chce pridelavat si praci NEPOUZITIM
> preruseni, je to jeho vec, ale procesor by mu to mel umoznit.

Ono je o jeste o efektivite softu. Casto pracuji s ProfiBusem. Mam na nej
napsanou vcelku slusnou obsluhu
pod prerusenim ve stylu stavoveho automatu. Tedy nestaram se o to jak mi
data prichazeji, prerusovaci rutina mi je prijme,
otestuje na paritu, souhlas cilove a zdrojove adresy, kontrolni soucet,
formalni spravnost framu a preda hlavnimu programu jiz cista data.
Respektive nastavi flag prijateho datagramu. Jednoduche rychle a velice
efektivni. Stejnym zpusobem funguje i vysilani.
Naplni se bafr a nastavi se flag SendData, prerusovaci rutina jiz sama
sformatuje datagram a odesle data.
Vzhledem k pouziti v PLC, kde jsou prostredky pomerne dost limitovany  (RAM,
preruseni,etc),
komunikace bezi na 56KBd az 312KBd, a hlavni naplni PLC je preci jen
interpretace uzivatelskeho programu,
si nedovedu dost dobre predstavit, jak jinak to napsat.
Jo a drobnost, beha to na Dallasu a preruseni je sakra malo.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38