Menic na blesk

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:53:49 CET 2004

Schema a navrh na realizaciu menica pre blsk bol v ktorom si starsom rocniku
cerveneho Amaterskeho radia (niekde medzi 1992 a 1996). Bol aj obrazok na
obalke, tak to snad v kniznici rychlo najdete.

Duha moznost:
Sam's Flash Faq:
http://plop.phys.cwru.edu/repairfaq/sam/strbfaq.htm

Vesele pokusy. Bacha na vysoke napatie, ak ste nepozorny, hadze to pekne
iskry

tak 400uF nabitych na 300V :-)

Matus