TV rozvod

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:49 CET 2004

At 17:03 3.3.2000 +0100, Lubomir BERKY wrote:
>Pomoc,
>dnes jsem se dostal do prekerni situace. Namluvil jsem jednomu zakazniku ze
>kdyz se vrazi vystup videa do TV zasuvky ze se bude signal sirit po celem
>rozvodu (4 zasuvky). Bohuzel tomu tak neni. Nemam ted po ruce zrovna zadnou
>chytrou knizku a proto prosim o radu. Jak pak je tu s TV
>zasuvkami(pruchozi) - utlum mezi vstupem-vystupem, vstupem-TV, vystupem TV
>???

:-))), to nemuze chodit uz z principu, normy to primo zakazuji. Predstav si, ze treba v panelaku tohle nekdo udela a zbytku lidi treba zrusi nejaky program. A ani to nemusi byt takhle pripojene video, staci stara blba televize, ktera vyzaruje z tuneru. Bouzel normy jsou ted u kolegy, takze ti nemuzu napsat minimalni povolene oddeleni, ale u homologovane zasuvky SCHWAIGER RDS 646 je udavano oddeleni TV-TV >45dB, coz jasne vysvetluje, proc to nejde. V panelaku se to dela tak, ze ze zasuvky se privede signal do videa a na jeho vystup se da rozbocovac a z nej se signal rozvede na dalsi TV. V rodinnem domku je nejjednodussi natahnout z vystupu videa koax k zesilovaci a tam to pres kanalovy slucovac pripojit do UHF vstupu. Kanalovy slucovac je temer nutny, protoze nekvalitni modulatory ve videu produkuji pekny VF hnuj a kdyz to jeste pustis do zesilovace, tak vysledek urcite nebude ke koukani.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv