AIWA

Roček David davro
Středa Březen 17 11:53:48 CET 2004

Dobry den ,

hlavu lze koupit treba v KERR Elektroniku ( e-mail : poptavky@kerr.cz ) ,
ale firma AIWA ji dodava pouze jako cely komplet i s motorem hlav ( tzv.
drum motor ). Cena je tudiz znacna ( motor se prodrazi ) . Cela sestava
stoji cca 3970,-Kc s DPH . Stoji za uvahu , zda to ma cenu vubec opravovat ,
kdyz se da nove VCR koupit asi kolem 5000,-Kc .

Podle Vami popisovaneho chovani VCR by to vadna hlava byt mohla , ale nejsem
opravar videi tak to 100% tvrdit nemohu.

S pozdravem

David Rocek
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>
daviro@volny.cz <mailto:daviro@volny.cz>