MPU (PIC) + 230V ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:48 CET 2004

>1. Nemam z PIC zkusenosti, lze PIC nahradit 89C2051, jde mi predevsim o to
zdal lze i u 89C51 detekovat pruchod 0 primim pripojenim na sit pres 2
odpory 10M.?
>Myslim, ze u PIC to funguje tak, ze po dobu kladne pul periody udrzuji
ochrane diody na vstupu PIC 1 a po dobu zaporne 0.

Nejspis ano, diody je podle potreby nutno doplnit externi.

>2. Jak je to se zemi pokud neni procesor napajen primo z site, ale z RS-485 ?

???

>3. Jak v kostce vypada algoritmus ridici triak ?

Od pruchodu nulou se ceka urcitou dobu podle uhlu otevreni, pak se posle
zapalovaci impuls. Triak vypne sam. Pokud je preruseni pouze jedne
polarity, pak je treba merit delku periody sitoveho kmitoctu a poslat dalsi
puls o polovinu periody pozdeji, aby se svitilo v obou pulvlnach.

>4. Pokud neni nahrada PIC mozna, lze u PIC12Cxxx implementovar komunikaci
pres RS-485 ?

Pokud to nebude prilis rychle, pouze half duplex, pak asi ano, ovsem 12Cxxx
nema moc hardware.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/