prodluzovak LPT

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:53:48 CET 2004

Hi lidicky,

> Zdravim,
> nedelal nekdo z vas prodluzovak na kabel od tiskarny, potreboval
> by ho tak 30m (slovy: tricetimetrovy). Ma predstava je prevest to na
> seriovou posloupnost a pomoci proudove smycky (dva draty)
> prenest k tiskarne a tam to prevest naspatek.
>
> S pozdravem Jan Parkman
>
> P.S. problem bude v tom, ze tiskarna (asi :-) bude chtit
> komunikovat s pocitacem => obousmerny prenos a jeho rizeni.
Co treba zkusit klasicky seriovy kabel na tiskarnu... ja tu pres nej
mam pripojeny
plotter a funguje to v pohode... je fakt ze ten kabel neni delsi nez
dva metry, ale
pokud mate dostatecne dlouhy kabel s alespon 7 draty tak neni problem..
nastavil jsem komunikaci az na 38400 a vubec si nestezuji...
jinak by teoreticky mela jit i komunikace rizena Xon/Xoff a tam by
mohlo staci
i min dratu, ale to sjem nezkousel

ByE milan