Menic na blesk

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:48 CET 2004

Pozor, do blesku se vzdy pouzivaly kvalitni kodany (maly svod, aby se po
pracnem nabiti z baterky hned samovolne nevybil a maly odpor elektrod, aby
to do vybojky blesku bylo schopne dodat dobry proud). Zacimco ve spinanych
zdrojich na tom vubec nezalezi (elektrarna dodava proudu dost).
Odhadoval bych, ze kvalitni kodan do blesku bude jednak o neco vetsi nez ten
nejobycejnejsi pri stejne kapacite a napeti (dnes uz mozna ne o moc:-))) a
hlavne drazsi (dnes uz zrejme o dost :-(((.
Ale je to jen IMHO podle zkusenosti se stavbou blesku pred davnymi roky.

				Jakub Serych