Dolpnky pro Eagle (Re: Eagle - konektor Cannon)

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:53:47 CET 2004

> Snazil jsem se najit na strankach cadsoftu, ale bezuspesne. Muzes mi
rici
> jak se ten soubor jmenuje, pripadne kde se presneji nachazi?

Je to v downloads - user files
(http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?dir=pub/userfiles) soubor
se jmenuje 355pac_pdf.zip. Mimochodem jsou tam treba knihovny pro
Atmel AVR (ted se na nekdo ptal) a spousta dalsich veci. Ja sam jsem
pouzival jeden upraveny skriptik, ktery mi udelal BOM jako HTML
tabulku (skvele pro publikovani konstrukci na i-netu). Uprava
spocivala v pridani HTML tagu do textoveho vystupu skriptiku.

Tomas