Interfacing Ext.DataMem to '51???

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri
Středa Březen 17 11:53:47 CET 2004

Kdyz jsem to studoval ja, tak:
/PSEN je pouze pro vyber programoveho kodu - ne pro cteni a zapis dat - to
se musi pouzit /RD a /WR. PSEN je nejspise PROGRAM SELECTION.
/ALE slouzi jen pro vyber adresace tj hornich a dolnich 8 bitu adresy. Obvod
373 se v nekterych pripadech ani nemusi pouzit, protoze nektere pameti ho
jiz maji v sobe. Jeste je doporucovano pouzit HCT, to zalezi jake mate
pameti. ALE je ADRESS LATCH ENABLE.
/RD a /WR jsou samostatne a nejsou aktivovany s /PSEN. RD a WR je jasne.
Je to videt na tech grafickych prubehach.
Snad jsem to nikde nezvoral, radeji se jeste jednou podivejte k dokumentaci
na graficke prubehy.
JN

> Zdravim!
> Mozna ze je to blbej dotaz,ale bude takto externi data memory pripojena
spravne?
> Jde mi o ridici signaly. ALE  a  /PSEN.
>                                                              Predem Diky
Pavel

> PS:Jsem z toho zmatenej,protoze dle datasheetu 89C51 jde /PSEN behem write
a read cyklu do ext. data mem. do 1.(Nebo jsem blbej ja  a Atmel tim mysli
jeho aktivaci?)V pripade ze by se /PSEN behem W/R cyklu daval do 1,stacilo
by tam dat 7406 pro aktivaci /CS???