Interfacing Ext.DataMem to '51???

Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 11:53:47 CET 2004

Zakladnim nedostakem Vaseho schematu je snaha nekam pripojit CS te pameti SRAM.
Signal PSEN jde do 0 pouze pri cteni z pameti programu. Externi RAM je rizena pouze
siganly RD a WR. Pin CS pameti SRAM se zpravidla uzemni nebo se vyuzije na prechod
pameti do rezimu snizene spotreby.

Ja mam odzkousene zapojeni ALE do LE a OE trvale na GND. Kdyz se divam
na Vase zapojeni ALE, nejsem si jist. Mozna ze ma nekdo zkusenosti s takovym
zapojenim.

Zdenek Hanak jr., hanak@manes.skm.vutbr.cz
Student: Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Brno University of Technology
Representative of company: DOT, Na drahach 814, 686 04 Kunovice, Czech Republic
dot@hitech.cz, http://dot.hitech.cz/, MaR Solution Provider