vyhledavani kabelu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:46 CET 2004

On Thu, 16 Mar 2000, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

Fungovala by na med ve zdi klasicka minohledacka ? Na zeleznou trubku
urcite, ale na med ? Ta ma totiz docela slusny dosah - v AR kdysi vyslo
nekolik navodu na stavbu. Hledani klabelu doma je jedna vec - vite ze tam
jsou a muzete si do nich pustit proud, horsi je kdyz prijdete do neznameho
prostredi kde je spusta kabelu vsude mozne takze nemate moznost zajistit
aby pri proverovani bylo vsechno pod proudem.

|                             petrsi@jcu.cz                              |