89c51

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:53:45 CET 2004

> [...]

>Porty se prestanou cist a nefunguje ani seriova linka.
>Pomuze jedine uplne odpojeni od napajeni. Procesor je pak zase
>normalne funkcni. Zarazilo me, ze preruseni nejde prerusit ani
>resetem. Pouzivam pro napajeni stabilizator MAX 727 kvuli
>ztratam, protoze je cely system napajen cca 100m kabelem 3x0,5
>a procesor ovlada LCD displej s LED podsvicenim. Zkousel jsem
>dat na vstup transily, ale nepomohlo to. Po seriovce to
>neleze, protoze je oddelena optronem. Takze jedine v napajeni
>muze byt problem. Napajim to 30V a stabilizator je zapojeny

Co keby ste navstivil nejake to laboratorium poskytujuce poradenstvo?
V tom lepsom pripade Vam postacia nejake knihy, povedzme za 150USD.
Najdete ich na internete.

>Mate-li nekdo zkusenosti, prosim podelte se. Diky.

Urcite sa niekto najde, kto Vam poradi. Mozem Vam ale povedat, ze to
nie je take jednoduche, a vobec sa to uz neda urobit len tak, cez
emaily. Pretoze to moze byt uplne vsetko. A kedze dane veci robim uz
dost dlho, staci mi pohlad a mozem Vam rovno povedat, co kde a ako
urobit.
Ako naposledy, otvorili sme s kolegom jedno zariadenie a konstatoval
som rovno, ze to mozu ist cele prerobit. Dotycni pani neverili, ale po
hodine merani pochopili. Tiez system s CPU a padol pri kazdom lusknuti
prstami... :o)))

A.