89c51

Roman Bodis bodis
Středa Březen 17 11:53:45 CET 2004

Zdravim

Nikdy by som nerealizoval obsluhu watchdogu pomocou prerusenia!!!
Podla mna sa kludne moze stat, ze program sa vplyvom vonkajsieho rusenia
zacykli v maine alebo niektorej subroutine (teda nie v prerusovacej) a
prerusovaci system timera (predpokladam ze pomocou neho mate obsluhovany
vatchdog) v pohode funguje dalej. Watchdog teda nema dovod resetnut cpu. Nad
rozmiestnim resetovacich instrukcii WDT sa treba trochu zamysliet a podla
mna ich dat do cesty normalneho behu programu co najmenej, pokial mozno nie
do prerusovacich subroutin. Tie sa vacsinou daju napisat kratsie ako 1sek.
Nevychadzam z praktickych skusenosti, len logickych uvah, takze ak sa mylim
resetnite ma!

Bodo
bodis@tt.psg.sk