89c51

Václav Hruška hruska-hsoft
Středa Březen 17 11:53:45 CET 2004

Diky za rady,

jenze mam zase vyzkousene, ze ikdyz odpojim vstup od watchdogu
a vznikne RESET tak se 89c51 nezresetuje. Bezi si dal a nijak
nereaguje. Vstupy jsou porad mrtve a pomuze uz jedine vypnout
napajeni.
Napadla me takova zbesilost (asi to ale neni moc primocare)
vystup z watchdogu pripojit na tranzistor, ktery bude v ceste
napajeni pro procesor. Pri resetu odpoji napajeni a procesor
se vynuluje. Nejvetsi sranda ale je, ze tech ovladacu po republice
je uz dost. Jednodussi by bylo vymyslet nejaky vstupni filtr
proti ruseni. Slysel jsem (a videl) ze se dava takovy filtr
s kondy do napajeni. Je to dratek ohly do U a na nem jsou
dva feritove valecky. Ma to stat cca 4,- Kc. Nevite kde se to
da koupit? A jakou to ma ucinnost ? Videl jsem to v lekarskych zarizenich
kde asi maji dobre zmakle ruseni.

Diky.

Vaclav Hruska - HSoft, Kelc 499, 756 43, okr. Vsetin
  Osazovani plosnych spoju vcetne SMT pro kusovou
              a maloseriovou vyrobu.

telefon 0651 / 641 342 	       mobil  0602 / 954 824
			fax. 0651/641 342
http://www.hsoft.cz           mailto:hruska-hsoft@iol.cz

		        ICQ: 64394016