Programovanie PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:44 CET 2004

> Pred p?r mesiacmi som sa pok??al zohna? niekoho,kto
>by mi naprogramoval PIC ale m?rne.
> Teraz vlastn?m program?tor,tak?e m??em naprogramova?
>PIC pr?padn?m z?ujemcom

Ono takove programovani na dalku je asi dost neprakticke, snad s vyjimkou
vypaleni vyzkouseneho a publikovaneho firmware do nejake konstrukce,
vetsina (ceskych) autoru ale kod nezverejnuje a snazi se vydelat prodejem
naprogramovanych cipu :-(

>(zvl??? zo Slovenska,lebo ne-
>viem,ako je to do ?iech s clom).

Zasilky do urcite hodnoty se mohou pocilat bez celniho odbaveni. Tusim, ze
je to do ekvivalentu 400Kc. Ale zalezi na celnikovi, jednou mi prisel
vzorek displeje, u ktereho bylo pravdiva proformafaktura na 50USD a celnik
rika neco ve smyslu:
"To je vzorek nejake soucastky? Tak at priste pisou mensi hodnotu." Bum
razitko 'Bez Cla' a bylo to.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/