jisteni trafa v zasilovaci PIONEER II

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

Hi All,
Na uvod chci vsem podekovat za namety k memu minulemu
dotazu ohledne pojistek a tranzistoru v zesilovaci PIONEER.
Diky Vasim odpovedim jsem se jiz dopracoval k tomu, ze
zesilovac funguje, i kdyz zatim pouze na sluchatka. Kdyz na
opravovany kanal pripojim reproduktor, zesilovac zacne zkreslovat-
- ztrati se kladna pulvlna signalu. Ma podezreni na integrovany
obvod PA0016, ktery je v koncove casti zesilovace pripojen.
Ma pouzdro DIL16, uz jsem si jej objednal, jenze nikde na netu
nemuzu najit ani datasheet ani aplikacni zapojeni tohoto obvodu.
Chci vas tedy vsechny poprosit, jestli nemate nekdo doma datasheet,
nebo schema pristroje s obvodem PA0016.
			dik
				Petr Vojacek