Nebyl nalezen subjekt

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

ondra@post.sk wrote:

> Vazeny neznamy,
> Zaslecl jsem neco o tom ze pouzivas Eagle,
> ja ho shanim a tak jsem se chtal optat jestli
> nevis jak ho opatrit.
>
>                                 Ondra Kvasnicka

Pro ty jednodussi ucely pouzivat eagle pod linux, ktery je volne
stahnutelny z www.cadsoft.de.
Jedina omezeni. ktera to ma je deska 8x10 cm a schema na jednom sheetu.
Jinak mam k dispozici verzi Proffesional, ale ta je oficialne koupena na
katedre radia v brne, kde
pracuji, takze tu nemohu sirit. Nicmene kdyz se podivas poradne po
i-netu, urcite nejaky crack na windowsy najdes. -- ted me jeste napadlo
- mozna bych nejaky ten "crack mel", nepouzivam ho, ale snad by se hodil
- je to verze 3.51 pod W.
D.