Mereni prutoku paliva

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

Pred casem jsem take uvazoval o stavbe palubniho pocitace do FAVORITA s
karburaci . Skouncil jsem tez u toho cidla . Cidlo z Wartburga se mi
nelibilo a nic jineho se mi zatim sehnat nepodarilo . Jeste jsem videl navod
na vyrobu cidla v AR z umele hmoty , ale jak znam sve mechanicke nadani, tak
by vzniklo neco jako  ... ,ale tim vas nebudu zatezovat.Kdyby jste nejake
solidni cidlo nekde sehnal dejte mi prosim vedet.

L.Hruska