Mereni prutoku paliva

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

On Tue, 21 Mar 2000, Snail Instruments wrote:

> ... a bude to treba cinit s mnohem vetsi presnosti, aby i po odecteni
> zustaly jeste nejake platne cislice. Uzitecnejsi informace da sirka a
> frekvence vstrikovacich impulsu, ale to je tak vsechno, co o tom vim.
>
> J. Hanzal

Bohuzel (nebo bohudik z hlediska servisu ;) se prave jedna o
karburatorovou verzi, takze jedine co me napada je prutokomer. Jedine co
me napada, je nejaky ultrazvukovy system, ale jeho amaterskou konstrukci
si nedokazu prestavit :))

Nebo by pomohl Conrad ????  Neco jsem v jejich katalogu videl, ale obavam
se astronomicke ceny...

Vaclav Kadoun