vf filter

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

> bol by tu takyto problem:
> Doma mame moznost prijmu 6 stanic TV z dvoch pozemnych vysielacov,
Ktore su to?

> lacnejsie riesenie ako to dat dokopy.
> Napadlo ma, ci sa neda pouzit nejaky filter, ktory by bol
> nastaveny pre kazdu stanicu, ktory
> by pustil len jednu stanicu (rezonanc. obvod???), na vystupe
ked z jednej anteny ti idu 3 stanice, a pouzijes filter na jednu stanicu, o
ostatne si uz prisiel.
Mozno navrhnut "trojpasmovu" (R) priepust pre dane kanaly (da sa to vobec?).
Alebo rozdelit zvod na tri casti, do kazdej dat filter pre jeden kanal a
opat zlucit. Ale s tymi urovnami to bude problem, vyrovnal by som ich urovne
este pred samotnym zlucenim (bez meracieho TV tazky oriesok).
Jednoduchsie pre Kosice a okolie doporucujem MMDS (ze vraj protizakonne:)).