Mereni prutoku paliva

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

> Jenze tam je prece vrtulka ? Takze nejaky minimalni prutok
> neregistruje.
> Jenze u zuboveho cerpadla v podstate muze protect mimo jen
> prostorem kolem
> tech ploch kde kolecka trou o strany ale jinak znamena kazdy
> zub urcity
> objem bez ohledu na tlak a rychlost.

Sice tam je vrtulka (taky jsem kdysi ten vartackej nesmysl mel), ale zase je
ulozena v jemnych loziskach, takze myslim, ze minimalne s podomacku, ze
satreho mixeru vytvorenym zubovym cerpadlem je svymi parametry naprosto
srovnatelna.
Mimochodem myslim, ze plodnejsi by bylo zacit premyslet o tom, v kterem
miste konci ten kolobeh z nadrze zpet do nadrze. Prece nekde musi byt
odbocka smerem k trysce v sani motoru. Kde ta odbocka je?
Je az primo v karburatoru nebo je nekde pred nim?
Myslim, ze daleko presnejsiho mereni nez rozdilem pritekleho a odtekleho
objemu, by se dalo dosahnout treba snimanim udaje o poloze jehly v
karburatoru a tlaku v privodu benzinu (pokud by se nepodarilo ten prutokomer
strcit do mista mezi odbocku z kolobehu a trysky v karburatoru.
Je tam tlak, kdyz se tam cerpadlem zenou hektolitry benzinu a ty zbyle
hektolitry, co se nedostanou do sani zase tecou zpet do nadrze, ne?
Nebo jak vubec moderni karburator vypada? Ja znam vnitrnosti jen toho
klasickeho plovakoveho (tusim Jikov) z Velorexa.
Mohl by nekdo znalejsi podat nejake priblizujici informace?

						Jakub Serych