Verejna omluva

Václav Hruška hruska-hsoft
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

Vazeni ucastnici konference,

dekuji za vami projevene E-maily ohledne komercni reklamy.
Nejsem ten, kdo prorazi hlavou zed.

Pokud jsem nekoho hrube urazil, tak se verejne omlouvam.
Cilem nebylo nabourat velmi zajimavou konferenci,
ale jenom upozornit na skutecnost.

Specializujeme se na drobne a zacinajici firmy se kterymi
se velké giganty na osazovani vubec nezabyvaji. A to je
prave to co v nasi republice chybi. Zabyvat se drobnymi
podnikateli a rozbit monopol a giganty, kteri berou praci.

Dekuji panu Tomasi Koubovi za spravne vylozeni pravidel
konference. Budu se ridit pravidlem, ze je povolen jeden
radek reklamy. (Ono kazdy odkaz na jakoukoliv www stranku
je jisty druh komercni reklamy).

Ten kdo nas bude potrebovat si nas najde treba podle www

A jeste neco: S tema BGA soucastkama.
Ptal jsem se jenom na navrh PCB a ne na technologii pajeni.
Samotna technologie je jiz temer zvladnuta a muzu rict, ze to
neni zadna financni sranda poridit profi zarizeni na BGA.

Jeste jednou se tedy omlouvam a dekuji vsem, kdo projevi
zajem o osazovani.

Vaclav Hruska - HSoft,Osazovani plosnych spoju http://www.hsoft.cz