C P E

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

Znovu opakujem, ze zoznam som odovzdal do ST a bolo mi povedane, ze je to v
poriadku. Nikdo sa nestazoval, ze mu ST nechodi, ani Vy pan Volak. Preco ste
sa ozvali az teraz po viacej ako roku. Nechceli ste sa z nikym hadat? Ono to
nie je o hadani ale o tom ze ste to nedostavali. Ak by som to vedel skor,
tak by som to riesil. Ak Vam to teraz cez HW chodi tak, len vdaka predoslemu
problemu ktory vynikol u CPE.
Chcete svoje peniaze spat?

Ak dostavate ST, tak ste si mohli vsimnut, ze ST je nasim partnerom v Ceskej
republike z coho vyplyva, ze skutocne neslo o Vase dobehnutie. Kde skoncil
moj zoznam to netusim, ale zial distributor to nedodal. A znova sme pri
Vasich staznostiach. Ak sa nikto neozval, tak som to povazoval za vybavene a
ST asi tiez. Nebol dovod to preverovat. Ak sa dobre pamatam, tak som Vas
vsetkych upozornoval na to, ze ak by boli problemy, tak mi dajte vediet.
Dali ste ???
Vy ste tiez clenom CPE a preco sa to dozvedam az z hw konferencie, ze
nedostavate ST alebo nie ste spokojny z CPE. Kde nie su staznosti a
pripomienky, tak sa tazko robi a argument, ze sa nechcete hadat je maximalne
neadekvatny situacii. Som vsak rad, ze sa to konecne zacalo preberat, lebo
zial ale prave neclenovia mi posielali svoje podnety a pripomienky. Zial
clenovia nie az na jednu vynimku.

Som vsak presvedceny, ze povodne nesko o to ci dostavate ST alebo nie a o to
aby sa upozornilo, ze CPE je nespolahlive a vyvijaju sa tlaky na ukoncenie
CPE. Stale sa tu hovori o zbytocnosti CPE, ale ak spustime server tak na
urcitych miestach vznikne panika. Ved CPE nikoho neohrozuje a jeho
nespolahlivy chod to ani urobit nemoze. Nikomu nie je napadne, ze hw sa
snazi ist vyslapanymi cestickami CPE klubu a pokial server nebezal (oktober
99), tak na hw pribudali prispevky velmi sporadicky. Ked sme spustili novy
CPE server, tak to zacalo byt skoro pravidelne. Pan Rehak mi sam napisal, ze
vdaka CPE vstupla kvalita hw a aspon ma kde si opajcnut dobry napad. Moje
statistiky navstevnosti CPE a nove registracie su jednoznacne pozitivne a
som rad, ze prave profesionali (az 92% prihlasenych) maju zaujem o sluzby
CPE. To je velmi pozitivne a prave to je ten dovod preco niekto maju zaujem
na tom, aby CPE nebolo. Znie to ako komunisticka bachorka o triednom
nepriatelovi, ale moje informacie z Prahy o aktivitach p. Kostu a spol. o
tom jednoznacne hovoria a ich hlavnou snahou nie je prevadzkovanie hw
servera, ale nie co uplne ine.

Na tuto temu koncim a skutocne som ochotny sa bavit s kym kolvek o com
kolvek, ale nie cez hw konferenciu, lebo si myslim, ze to sem nepatri. Ak
mate neake pripomienky, tak mi ich poslite na moj klubovy mail som on-line
od 8.00 do 18.00 kazdy den.

S pozdravom

Lubos Voros