Mereni prutoku paliva

Jiri Recek j_recek
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

Mel jsem takovej napad, ze by se daly zabit dve muchy jednou ranou, pokud
pouziju palivove cerpadlo s elektromotorkem. Ja mam totiz LADU a tam je
treba obcas napumpovat benzin rucne a jednou za cas benzinove cerpadlo
vymenit za nove.

Slysel jsem, ze to elektricke cerpadlo dodava zhruba staly tlak a pri
zavrenem karburatoru se zastavi i cerpadlo. Z toho cerpadla by pak asi nemel
byt problem nejake pulziky snimat.

Tyto elektricke cerpadla by snad mely byt sehnatelne.

Ale je to jen teorie, jen jsem o tom zatim premyslel. Nemate nekdo nejakou
zkusenost s elektrickym benzinovym cerpadlem?

Jirka