Mereni prutoku paliva

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:53:39 CET 2004

On Wed, 22 Mar 2000, Jiri Recek wrote:

> Mel jsem takovej napad, ze by se daly zabit dve muchy jednou ranou, pokud
> pouziju palivove cerpadlo s elektromotorkem. Ja mam totiz LADU a tam je
> treba obcas napumpovat benzin rucne a jednou za cas benzinove cerpadlo
> vymenit za nove.
>
> Slysel jsem, ze to elektricke cerpadlo dodava zhruba staly tlak a pri
> zavrenem karburatoru se zastavi i cerpadlo. Z toho cerpadla by pak asi nemel
> byt problem nejake pulziky snimat.

To je sice pravda, ale prave protoze cerpadlo dava porad stejny tlak, je
tam nekde zpetne vedeni, ktere vraci 'nespotrebovany' benzin do
nadrze. Palivova cerpadla Bosch jsou schopny dodat treba 50 l/min
(aspon mi to tvrdili) ale spotrebuje se jen zlomek tohoto mnozstvi.

Krome toho je to cerpadlo konstruovano jako uzavreny nerozebiratelny celek
ponoreny do nadrze a tezko by se z nej vyvadel nejaky snimac (ani bych
nemel odvahu neco elektrickeho strkat do nadrze :))))

S pozdravem

Vaclav Kadoun