Servoventily

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:53:39 CET 2004

Dekuji vsem za informace. Problem je v tom, ze tam ted nejsou termostaticke
hlavice,
takze by se musely koupit.
Vzhledem k tomu, ze vubec netusim co jsou tam za ventily (typ) a zda na ne
lze namontovat termostaticke hlavice
uvazoval jsem o prime zazmene za elektricky ovladany ventil.
Nekde jsem videl nabidku techto ventilu za cca 900 Kc vc. DPH prodavala to
firma Regos (nebo tak nejak) z HK. Bohuzel ta firma zrejme jiz neexistuje.
Byly to dvoupolohove ventily (otevreno/zavreno). Ovladani bylo 0,5 s
impulsem s ruznou polaritou.

Roman K.