Nabijecka (PDF problem)

Mates xmates
Středa Březen 17 11:53:37 CET 2004

 PaPouch wrote:

 > Tyhle jsem nezkousel, ale obcas mam problem (mam Explorera 5 a
Acrobat
 > Reader 4) ze kdyz si Explorer primo vola Acrobata, prenos se
nedokonci a nic
 > se neotevre. Musim to ulozit na disk a pak otevrit.
 >
 > A asi nejsem sam, protoze mi obcas nekdo napise, ze nemuze stahnout
neco z
 > nasich www, a kdyz mu tohle poradim, tak uz se mu to dari.
 >
 > Setkal jste se s tim nekdo a vyresil jste to ?

Jo to se mi taky stavalo s Expl4 a AcroR4 a potom i s Expl5 a AcroR4.
Vyresil jsem to tim, ze pouzivam Netscape 4.7x, tam se to zatim deje
pouze
kdyz jsou stranky na lok. disku (coz je sice neprijemne pri tvorbe
web stranek, ale da se to prezit).
Je to vsak cesta z blata do louze, jelikoz, zda se, Netscape 4.7x je
ponekud nestabilni (alespon pod W95).
Stejne je asi neco prohnileho v AcroR4. Kdyz v nem otevru pdfko
vygenerovane v AcroDist3.0x, tak ho zobrazi dobre (fonty), ale
pri tisku se nektere znaky zmrsi.

                                          Mates