Aktualizace BIOSu

pavesely@email.cz pavesely
Středa Březen 17 11:53:37 CET 2004

Dobry den vsem,
nejdriv mam jednu O.T. prosbu. Muze mi nekdo stahnout a poslat tento soubor
 : ftp://210.176.91.36/pub/pcchips/bios/m558/5581108s.bin  Moc dik.
A ted k veci. Mam MB PCChips M558 a pokousel jsem se flashovat BIOS. Na desce
 jsem nastavil "Flash ROM Voltage Jumper" nejdriv na 5V a po neuspesnem pokusu
 i na 12V. Opet neuspesne. Po odstraneni tohoto jumperu a znovuzapnuti pocitace,
 uz nenajede vubec nic, jen se ozyva pipani reproduktoru.
Po vyjmuti ROM pameti jsem zjistil, ze se jedna o typ AT27C010, tedy je nutne
 ji programovat programatorem. Takze by me zajimalo, jestli jsem nastavovanim
 "Flash ROM Voltage Jumper" mohl poskodit BIOS (pamet jako takova je v poradku).
Za vsechny reakce moc diky