Napeti na MB

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:53:37 CET 2004

Dobry ben ,
pred casem tu nekdo vychvalil zakladni desku QDI Advance5 , tak jsem si ji
koupil a opravdu beha uz asi mesic skvele. Teprve vcera jsem nainstaloval
soft z prilozeneho CD QDI Manager a pri startu mi pise , ze napajeni VTT je
kriticke ma byt +1,5V a bios i ten soft nameril 2,01V coz je dost velka
odchylka . Taky mi pise ,ze je nutne PC vypnout a nechat toto napeti
premerit. Zajimalo by me kde se tam to napeti bere (z ATX zdroje jde nejmene
neco kolem  3V) , k cemu slouzi a jak to muze byt pro funkci PC nebezpecne
pokud tam je opravdu  tak  vysoke napeti a ten merak " nekeca". Predem
dekuji za kazdou informaci vedouci k namereni skutecne hodnoty napeti VTT .

L.Hruska