Graficke LCD displeje

Kosta kosta

From: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, March 24, 2000 9:26 AM
Subject: Re: Graficke LCD displeje

> Ja sice displeje na prodej nemam :-(, ale mam jeden pro vlastni bastleni.
Je na nem napsano OPTREX 621 1037. Mam k nemu i doc, ale >takovou
nedostatecnou a ted si ji pujcil kolega. Chcel bych tenhle displej pouzit do
CNC vrtacky. Delal jste uz nekdo neco s temahle grafickyma >displejema ? Ma
to nejakou vlastni inteligenci (treba alespon textovy rezim, kresleni
vektoru, kruznic apod) nebo se to ridi pixel po pixelu a >inteligence
zustava na procesoru ?
> S pozdravem with best regards

Co jsem zatim mel v ruce, vzdy slo o jednoduchou elektroniku bez ineligence.
Zadne prikazy typu Line(From, To), etc to neumelo, vse bylo treba
naprogramovat.

PS: Mas na webu zpetnou tabulku SMD, ale nejak se mi ji nedari rozbalit.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38